Odpowiedzi
na najczęściej
zadawane pytania.
Do podpisania umowy niezbędne jest okazanie dowodu tożsamości. Lukman może również poprosić klienta o okazanie tytułu prawnego do lokalu, w którym mają być świadczone usługi (np. przydział lokalu, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu itp.).
Tak, istnieje możliwość cesji usług. W tym celu dotychczasowy abonent oraz osoba, na którą będzie dokonana cesja, powinni udać się do Biura Obsługi Klienta w celu dokonania formalności z tym związanych.
Tak, jeśli w nowej lokalizacji istnieje możliwość podłączenia usług. Zlecenie przeniesienia usług można zgłosić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55 lub odwiedzając Biuro Obsługi Klienta. Każdorazowo Lukman potwierdza techniczną możliwość podłączenia usług w nowej lokalizacji.
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Sprzęt użyty do świadczenia usługi jest własnością firmy LUKMAN. Jest udostępniany na czas trwania umowy i po jej zakończeniu należy go zwrócić do operatora.
Tak. Klient może dokonać zawieszenia usług na 3 okresy rozliczeniowe. Wtedy pobierana jest od niego miesięczna opłata za zawieszenie usług, zgodnie z cennikiem.
Zazwyczaj sprzęt pozostaje u klienta, tylko usługa jest nieaktywna i nie można z jej korzystać.
Dane te są dostępne po zalogowaniu do Panelu klienta na stronie internetowej Lukman.
Sprzęt należy zwrócić w terminie 14 dni od momentu zakończenia świadczenia usług do Biura Obsługi Klienta. Zwrotu można dokonać pocztowo na adres Biura Obsługi Klienta lub osobiście dostarczyć do BOK.
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Tak. Jeśli klient nie korzysta z symetrycznego łącza, to może zamówić usługę zwiększenia uploadu, która płatna jest zgodnie z cennikiem.
Nie. Usługi Lukman nie posiadają limitu transferu danych.
W podstawowej ofercie przydzielamy klientowi dynamiczny adres. To w zupełności wystarcza do korzystania z większości usług sieci Internet. Zawierając umowę lub później w trakcie jej trwania można zgłosić chęć zamówienia publicznego adresu IP. Usługa ta jest dodatkowo płatna miesięcznie zgodnie z cennikiem.
Nie ma możliwości przeniesienia adresu IP przyznanego przez Lukman do innego dostawcy.
Hasło można zmienić tylko w wyjątkowych przypadkach za pośrednictwem naszej infolinii – 25 785 55 55.
W przypadku połączenia przez urządzenie dostępowe, w razie niedziałania Internetu, prosimy wykonać najpierw restart prądowy (odłączyć urządzenie na chwilę od prądu, ponownie podłączyć, poczekać 3 minuty i uruchomić ponownie komputer). Jeżeli to nie pomoże, trzeba zadzwonić na infolinię (25) 785 55 55 i zrobić zgłoszenie.
W czasie burzy prosimy o odłączenie urządzeń dostępowych od sieci elektrycznej oraz odłączenie kabla LAN od komputera, w celu uniknięcia uszkodzenia karty sieciowej.
Można to zrobić rejestrując się na stronie pro.speedtest.pl. Następnie trzeba zalogować się na utworzone konto oraz pobrać i zainstalować jedną z aplikacji do pomiaru jakości dostępu do Internetu.
Z nowym multimedialnym dekoderem w usłudze Lukman 4K, nasi abonenci mogą oglądać programy telewizyjne w standardzie 4K, czyli Ultra High Definition.
4K – wysokiej jakości standard rozdzielczości obrazu. Nazwa pochodzi od 4 tysięcy pikseli umieszczonych w pozycji horyzontalnej. To oznacza, że obraz w jakości 4K powstaje na czterokrotnie większej liczbie pikseli w porównaniu do powszechnie używanej rozdzielczości Full HD oraz dziewięciokrotnie większej niż w przypadku High-Definition.
Tak, oferujemy usługę multiroom, dzięki której można mieć dostęp do tego samego pakietu kanałów na więcej niż jednym telewizorze. W usłudze multiroom urządzenia pracują niezależnie i klient ma pełną dowolność wyboru tego, co ogląda – mogą to być te same lub różne programy.
Interaktywne menu | Możliwość przeglądania menu i jego funkcji w trakcie oglądania telewizji. |
Przewodnik po kanałach EPG | Wyświetlenie programu telewizyjnego w podziale na kanały. |
Przewijarka | Możliwość dostępu do wybranych programów do trzech dni wstecz. |
Funkcja odtwórz | Pozwala w dowolnym momencie rozpocząć odtwarzanie wybranego programu od początku. |
Informacje o kanałach | Możliwość zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat oglądanego kanału, takimi jak: tytuł, czas rozpoczęcia i zakończenia, kategoria wiekowa, rok produkcji, szczegółowy opis oraz czas postępu. |
Lista ulubionych kanałów | Możliwość utworzenia listy ulubionych kanałów telewizyjnych, aby zawsze mieć blisko siebie to, co się ogląda najczęściej. |
Kontrola rodzicielska | Na dekoderze kodem PIN chronione są treści dodatkowo płatne oraz te, które mogą być nieodpowiednie dla wybranej grupy wiekowej. |
Nagrywanie programów | Możliwość nagrania wybranego programu. |
YouTube | Dostęp do zasobów YT w telewizorze. |
Radio TubaFM | Dostęp do wybranych stacji radiowych. |
Przeglądarka www | Możliwość przeglądania stron internetowych w telewizorze. |
Zamawianie usług z pilota | Dodatkowe usługi w postaci pakietów dodatkowych można zamówić bez wychodzenia z domu. Wystarczy kliknąć w sklep na pilocie i potwierdzić wybraną usługę. |
Sterowanie aplikacją mobilną KORPILOT | Pełna obsługa dekodera z poziomu smartfona. Wszystko za pośrednictwem aplikacji KORPILOT dostępnej na telefony z systemem Android. |
Sterowanie myszką i klawiaturą | Możliwość podłączenia myszki i klawiatury. |
Nie. Tylko telewizor obsługujący format obrazu UHD (4K) jest w stanie wyświetlić obraz w tej jakości.
Opłaty wynikające z umowy abonenckiej z Lukman nie zwalniają z obowiązku opłaty za abonament radiowo-telewizyjny.
Lukman świadczy usługę w technologii transmisji głosu z wykorzystaniem łączy internetowych, tzw. protokół VoIP (Voice over Internet Protocol).
Tak, istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora. Lukman realizuje procedurę przeniesienia w imieniu abonenta, w tym formalności dotyczące rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usługi.
Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne.
Tak. Lukman może przedstawić klientowi do wyboru 3 numery telefonu. Usługa ta jest płatna zgodnie z cennikiem.
Nie, numery telefonów komórkowych mogą być przenoszone tylko w ramach sieci mobilnej, natomiast numery stacjonarne tylko w sieci stacjonarnej.
Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą telefonu IP lub tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP.
W ofercie mamy 3 plany taryfowe, które klient może wybrać w zależności od częstotliwości korzystania z telefonu.
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Zdecydowanie tak. Takie usługi są w znacznie bardziej korzystnej cenie niż te kupowane oddzielnie.
Największą popularnością cieszą się pakiety złożone z usług dostępu do Internetu i telewizji Lukman 4K.
Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt z naszą infolinią 25 785 55 55, nasi konsultanci przygotują ofertę.
Wszystkie usługi są ujmowane na jednej fakturze. Jedynie w przypadku zamówienia usług telefonicznych może się zdarzyć, że część usług zostanie zafakturowana na odrębnym dokumencie.
Tak. Podczas jednej instalacji uruchomione zostaną wszystkie usługi. Jeśli klient wybierze usługę telefoniczną z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora, to może się zdarzyć, że zostanie ona uruchomiona w innym terminie.
Odpowiedzi
na najczęściej
zadawane pytania.
Do podpisania umowy niezbędne jest okazanie dowodu tożsamości. Lukman może również poprosić klienta o okazanie tytułu prawnego do lokalu, w którym mają być świadczone usługi (np. przydział lokalu, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu itp.).
Tak, istnieje możliwość cesji usług. W tym celu dotychczasowy abonent oraz osoba, na którą będzie dokonana cesja, powinni udać się do Biura Obsługi Klienta w celu dokonania formalności z tym związanych.
Tak, jeśli w nowej lokalizacji istnieje możliwość podłączenia usług. Zlecenie przeniesienia usług można zgłosić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55 lub odwiedzając Biuro Obsługi Klienta. Każdorazowo Lukman potwierdza techniczną możliwość podłączenia usług w nowej lokalizacji.
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Sprzęt użyty do świadczenia usługi jest własnością firmy LUKMAN. Jest udostępniany na czas trwania umowy i po jej zakończeniu należy go zwrócić do operatora.
Tak. Klient może dokonać zawieszenia usług na 3 okresy rozliczeniowe. Wtedy pobierana jest od niego miesięczna opłata za zawieszenie usług, zgodnie z cennikiem.
Zazwyczaj sprzęt pozostaje u klienta, tylko usługa jest nieaktywna i nie można z jej korzystać.
Dane te są dostępne po zalogowaniu do Panelu klienta na stronie internetowej Lukman.
Sprzęt należy zwrócić w terminie 14 dni od momentu zakończenia świadczenia usług do Biura Obsługi Klienta. Zwrotu można dokonać pocztowo na adres Biura Obsługi Klienta lub osobiście dostarczyć do BOK.
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Tak. Jeśli klient nie korzysta z symetrycznego łącza, to może zamówić usługę zwiększenia uploadu, która płatna jest zgodnie z cennikiem.
Nie. Usługi Lukman nie posiadają limitu transferu danych.
W podstawowej ofercie przydzielamy klientowi dynamiczny adres. To w zupełności wystarcza do korzystania z większości usług sieci Internet. Zawierając umowę lub później w trakcie jej trwania można zgłosić chęć zamówienia publicznego adresu IP. Usługa ta jest dodatkowo płatna miesięcznie zgodnie z cennikiem.
Nie ma możliwości przeniesienia adresu IP przyznanego przez Lukman do innego dostawcy.
Hasło można zmienić tylko w wyjątkowych przypadkach za pośrednictwem naszej infolinii – 25 785 55 55.
W przypadku połączenia przez urządzenie dostępowe, w razie niedziałania Internetu, prosimy wykonać najpierw restart prądowy (odłączyć urządzenie na chwilę od prądu, ponownie podłączyć, poczekać 3 minuty i uruchomić ponownie komputer). Jeżeli to nie pomoże, trzeba zadzwonić na infolinię (25) 785 55 55 i zrobić zgłoszenie.
W czasie burzy prosimy o odłączenie urządzeń dostępowych od sieci elektrycznej oraz odłączenie kabla LAN od komputera, w celu uniknięcia uszkodzenia karty sieciowej.
Można to zrobić rejestrując się na stronie pro.speedtest.pl. Następnie trzeba zalogować się na utworzone konto oraz pobrać i zainstalować jedną z aplikacji do pomiaru jakości dostępu do Internetu.
Z nowym multimedialnym dekoderem w usłudze Lukman 4K, nasi abonenci mogą oglądać programy telewizyjne w standardzie 4K, czyli Ultra High Definition.
4K – wysokiej jakości standard rozdzielczości obrazu. Nazwa pochodzi od 4 tysięcy pikseli umieszczonych w pozycji horyzontalnej. To oznacza, że obraz w jakości 4K powstaje na czterokrotnie większej liczbie pikseli w porównaniu do powszechnie używanej rozdzielczości Full HD oraz dziewięciokrotnie większej niż w przypadku High-Definition.
Tak, oferujemy usługę multiroom, dzięki której można mieć dostęp do tego samego pakietu kanałów na więcej niż jednym telewizorze. W usłudze multiroom urządzenia pracują niezależnie i klient ma pełną dowolność wyboru tego, co ogląda – mogą to być te same lub różne programy.
Interaktywne menu | Możliwość przeglądania menu i jego funkcji w trakcie oglądania telewizji. |
Przewodnik po kanałach EPG | Wyświetlenie programu telewizyjnego w podziale na kanały. |
Przewijarka | Możliwość dostępu do wybranych programów do trzech dni wstecz. |
Funkcja odtwórz | Pozwala w dowolnym momencie rozpocząć odtwarzanie wybranego programu od początku. |
Informacje o kanałach | Możliwość zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat oglądanego kanału, takimi jak: tytuł, czas rozpoczęcia i zakończenia, kategoria wiekowa, rok produkcji, szczegółowy opis oraz czas postępu. |
Lista ulubionych kanałów | Możliwość utworzenia listy ulubionych kanałów telewizyjnych, aby zawsze mieć blisko siebie to, co się ogląda najczęściej. |
Kontrola rodzicielska | Na dekoderze kodem PIN chronione są treści dodatkowo płatne oraz te, które mogą być nieodpowiednie dla wybranej grupy wiekowej. |
Nagrywanie programów | Możliwość nagrania wybranego programu. |
YouTube | Dostęp do zasobów YT w telewizorze. |
Radio TubaFM | Dostęp do wybranych stacji radiowych. |
Przeglądarka www | Możliwość przeglądania stron internetowych w telewizorze. |
Zamawianie usług z pilota | Dodatkowe usługi w postaci pakietów dodatkowych można zamówić bez wychodzenia z domu. Wystarczy kliknąć w sklep na pilocie i potwierdzić wybraną usługę. |
Sterowanie aplikacją mobilną KORPILOT | Pełna obsługa dekodera z poziomu smartfona. Wszystko za pośrednictwem aplikacji KORPILOT dostępnej na telefony z systemem Android. |
Sterowanie myszką i klawiaturą | Możliwość podłączenia myszki i klawiatury. |
Nie. Tylko telewizor obsługujący format obrazu UHD (4K) jest w stanie wyświetlić obraz w tej jakości.
Opłaty wynikające z umowy abonenckiej z Lukman nie zwalniają z obowiązku opłaty za abonament radiowo-telewizyjny.
Lukman świadczy usługę w technologii transmisji głosu z wykorzystaniem łączy internetowych, tzw. protokół VoIP (Voice over Internet Protocol).
Tak, istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora. Lukman realizuje procedurę przeniesienia w imieniu abonenta, w tym formalności dotyczące rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usługi.
Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne.
Tak. Lukman może przedstawić klientowi do wyboru 3 numery telefonu. Usługa ta jest płatna zgodnie z cennikiem.
Nie, numery telefonów komórkowych mogą być przenoszone tylko w ramach sieci mobilnej, natomiast numery stacjonarne tylko w sieci stacjonarnej.
Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą telefonu IP lub tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP.
W ofercie mamy 3 plany taryfowe, które klient może wybrać w zależności od częstotliwości korzystania z telefonu.
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Zdecydowanie tak. Takie usługi są w znacznie bardziej korzystnej cenie niż te kupowane oddzielnie.
Największą popularnością cieszą się pakiety złożone z usług dostępu do Internetu i telewizji Lukman 4K.
Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt z naszą infolinią 25 785 55 55, nasi konsultanci przygotują ofertę.
Wszystkie usługi są ujmowane na jednej fakturze. Jedynie w przypadku zamówienia usług telefonicznych może się zdarzyć, że część usług zostanie zafakturowana na odrębnym dokumencie.
Tak. Podczas jednej instalacji uruchomione zostaną wszystkie usługi. Jeśli klient wybierze usługę telefoniczną z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora, to może się zdarzyć, że zostanie ona uruchomiona w innym terminie.
Pliki do pobrania
Potrzebujesz więcej informacji o świadczonych usługach?
Zapoznaj się z dokumentami.
Pliki do pobrania
Potrzebujesz więcej informacji o świadczonych usługach?
Zapoznaj się z dokumentami.
Panel Klienta
Tu dowiesz się więcej o swoim rachunku i dokonanych płatnościach.
Formularz kontaktowy
BOK Łuków
ul. Międzyrzecka 30
21-400 Łuków
pon-pt: 9:00-17:00
BOK Warszawa
ul. Leszno 14
01-192 Warszawa
pon-pt: 9:00-16:00
Telefoniczny kontakt
z naszą infolinią
Automatyczna infolinia czynna całą dobę.
+48 25 785 55 55
Nasi konsultanci są dostępni:
od poniedziałku do piątku 9:00 – 18:00
(w dni robocze)
Telefoniczny kontakt
z naszą infolinią
Automatyczna infolinia czynna całą dobę.
+48 25 785 55 55
Nasi konsultanci są dostępni:
od poniedziałku do piątku 9:00 – 18:00
(w dni robocze)
Komunikaty
Ważne informacje wynikające ze zmiany przepisów prawa.
Lukman Multimedia2024-10-11T17:14:33+02:0010/10/2024|
W związku ze zbliżającym się wejściem w życie ustawy z 12 lipca 2024 r. Prawo Komunikacji Elektronicznej (Dz.U. 2024.1221), która zastąpi obowiązującą dotąd ustawę Prawo Telekomunikacyjne, konieczne jest zmodyfikowanie warunków umownych dotyczących usług, z których [...]
Nowy kanał sportowy dla abonentów telewizji Lukman 4K
Lukman Multimedia2023-01-25T16:38:00+01:0025/01/2023|
Do naszej oferty dołączył nowy program sportowy FIGHTIME HD. Od dziś dostępny jest we wszystkich pakietach telewizji Lukman 4K na kanale 519. Telewizja FIGHTIME wystartowała w sieci Internet już w 2012 roku. Przez dekadę niezmiennie [...]
Otwarte okno dla całej rodziny w Lukman TV
Lukman Multimedia2024-04-15T14:31:15+02:0011/01/2023|
W dniach 14 - 29 stycznia wszystkim abonentom usługi telewizji Lukman TV udostępniamy otwarte okno pod hasłem "Otwarte okno dla całej rodziny"obejmujące następujące kanały: Pakiet Filmbox: FilmBox Premium, FilmBox Family, FilmBox Action, FilmBox Extra, [...]
BOK Łuków
ul. Międzyrzecka 30
21-400 Łuków
pon-pt: 9:00-17:00
info@lukman.pl
BOK Warszawa
ul. Leszno 14
01-192 Warszawa
pon-pt: 9:00-16:00
info@lukman.pl
© Copyright 2022 by Lukman Multimedia Sp. z o.o.
Punkty obsługi
BOK Łuków
ul. Międzyrzecka 30,
21-400 Łuków
od pon-pt: 9:00-17:00
info@lukman.pl
BOK Warszawa
ul. Leszno 14,
01-192 Warszawa
od pon-pt: 9:00-16:00
info@lukman.pl
O firmie
Lukman
© Copyright 2022 by Lukman Multimedia Sp. z o.o.