fbpx
Obsługa Klienta2024-01-23T12:09:22+01:00

Dla domu
Dla biznesu

Dla domu  Dla biznesu HURT

Panel Klienta

Odpowiedzi
na najczęściej
zadawane pytania.

Jakie dokumenty potrzebne są do podpisania umowy?2022-05-11T23:58:19+02:00

Do podpisania umowy niezbędne jest okazanie dowodu tożsamości. Lukman może również poprosić klienta o okazanie tytułu prawnego do lokalu, w którym mają być świadczone usługi (np. przydział lokalu, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu itp.).

Czy mogę przepisać usługę na kogoś innego?2022-05-11T23:58:29+02:00

Tak, istnieje możliwość cesji usług. W tym celu dotychczasowy abonent oraz osoba, na którą będzie dokonana cesja, powinni udać się do Biura Obsługi Klienta w celu dokonania formalności z tym związanych.

Czy mogę przenieść swoje usługi?2022-05-11T23:58:41+02:00

Tak, jeśli w nowej lokalizacji istnieje możliwość podłączenia usług. Zlecenie przeniesienia usług można zgłosić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55 lub odwiedzając Biuro Obsługi Klienta. Każdorazowo Lukman potwierdza techniczną możliwość podłączenia usług w nowej lokalizacji.

Jak mogę sprawdzić możliwość podłączenia pod nowym adresem?2022-05-11T23:58:54+02:00

Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Kto jest właścicielem sprzętu (urządzenia dostępowego), na którym jest uruchomiona usługa?2022-06-01T20:41:17+02:00

Sprzęt użyty do świadczenia usługi jest własnością firmy LUKMAN. Jest udostępniany na czas trwania umowy i po jej zakończeniu należy go zwrócić do operatora.

Czy mogę zawiesić świadczenie usług?2022-05-11T23:59:13+02:00

Tak. Klient może dokonać zawieszenia usług na 3 okresy rozliczeniowe. Wtedy pobierana jest od niego miesięczna opłata za zawieszenie usług, zgodnie z cennikiem.

Co dzieje się z urządzeniem dostępowym w momencie zawieszenia umowy?2022-05-11T23:59:23+02:00

Zazwyczaj sprzęt pozostaje u klienta, tylko usługa jest nieaktywna i nie można z jej korzystać.

W jaki sposób mogę sprawdzić wysokość opłat i jakie jest saldo na koncie abonenckim?2022-05-11T23:59:34+02:00

Dane te są dostępne po zalogowaniu do Panelu klienta na stronie internetowej Lukman.

Co mam zrobić ze sprzętem po zakończeniu umowy?2022-05-11T23:59:46+02:00

Sprzęt należy zwrócić w terminie 14 dni od momentu zakończenia świadczenia usług do Biura Obsługi Klienta. Zwrotu można dokonać pocztowo na adres Biura Obsługi Klienta lub osobiście dostarczyć do BOK.

Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia Internetu Lukman?2022-05-12T00:00:02+02:00

Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Jak złożyć zamówienie na podłączenie usługi Internetu?2022-05-12T00:00:14+02:00

Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Czy mogę zwiększyć upload (wysyłanie danych) w swojej usłudze?2022-05-12T00:00:25+02:00

Tak. Jeśli klient nie korzysta z symetrycznego łącza, to może zamówić usługę zwiększenia uploadu, która płatna jest zgodnie z cennikiem.

Czy usługa dostępu do Internetu Lukman posiada limity?2022-05-12T00:00:37+02:00

Nie. Usługi Lukman nie posiadają limitu transferu danych.

Czy mogę uzyskać publiczny adres IP?2022-05-12T00:00:51+02:00

W podstawowej ofercie przydzielamy klientowi dynamiczny adres. To w zupełności wystarcza do korzystania z większości usług sieci Internet. Zawierając umowę lub później w trakcie jej trwania można zgłosić chęć zamówienia publicznego adresu IP. Usługa ta jest dodatkowo płatna miesięcznie zgodnie z cennikiem.

Czy mogę przenieść przyznany publiczny adres IP do innej sieci?2022-05-12T00:01:05+02:00

Nie ma możliwości przeniesienia adresu IP przyznanego przez Lukman do innego dostawcy.

Czy mogę zmienić hasło do routera WIFI?2022-05-12T00:01:16+02:00

Hasło można zmienić tylko w wyjątkowych przypadkach za pośrednictwem naszej infolinii – 25 785 55 55.

Co można zrobić, jeżeli wystąpił brak dostępu do sieci?2022-06-01T20:44:13+02:00

W przypadku połączenia przez urządzenie dostępowe, w razie niedziałania Internetu, prosimy wykonać najpierw restart prądowy (odłączyć urządzenie na chwilę od prądu, ponownie podłączyć, poczekać 3 minuty i uruchomić ponownie komputer). Jeżeli to nie pomoże, trzeba zadzwonić na infolinię (25) 785 55 55 i zrobić zgłoszenie.

Jakie urządzenia należy odłączyć podczas wyładowań atmosferycznych?2022-05-12T00:01:39+02:00

W czasie burzy prosimy o odłączenie urządzeń dostępowych od sieci elektrycznej oraz odłączenie kabla LAN od komputera, w celu uniknięcia uszkodzenia karty sieciowej.

W jaki sposób mogę dokonać pomiaru jakości dostępu do Internetu?2022-05-12T00:01:48+02:00

Można to zrobić rejestrując się na stronie pro.speedtest.pl. Następnie trzeba zalogować się na utworzone konto oraz pobrać i zainstalować jedną z aplikacji do pomiaru jakości dostępu do Internetu.

Czym wyróżnia się usługa Lukman 4K?2022-05-12T00:02:06+02:00

Z nowym multimedialnym dekoderem w usłudze Lukman 4K, nasi abonenci mogą oglądać programy telewizyjne w standardzie 4K, czyli Ultra High Definition.

Czym jest 4k?2022-05-12T00:02:17+02:00

4K – wysokiej jakości standard rozdzielczości obrazu. Nazwa pochodzi od 4 tysięcy pikseli umieszczonych w pozycji horyzontalnej. To oznacza, że obraz w jakości 4K powstaje na czterokrotnie większej liczbie pikseli w porównaniu do powszechnie używanej rozdzielczości Full HD oraz dziewięciokrotnie większej niż w przypadku High-Definition.

Czy mogę zamówić więcej niż jedną usługę telewizyjną do domu?2022-05-12T00:02:31+02:00

Tak, oferujemy usługę multiroom, dzięki której można mieć dostęp do tego samego pakietu kanałów na więcej niż jednym telewizorze. W usłudze multiroom urządzenia pracują niezależnie i klient ma pełną dowolność wyboru tego, co ogląda – mogą to być te same lub różne programy.

Jakie usługi dodatkowe są dostępne w usłudze Lukman 4K?2022-06-02T21:13:37+02:00
Interaktywne menu Możliwość przeglądania menu i jego funkcji w trakcie oglądania telewizji.
Przewodnik po kanałach EPG Wyświetlenie programu telewizyjnego w podziale na kanały.
Przewijarka Możliwość dostępu do wybranych programów do trzech dni wstecz.
Funkcja odtwórz Pozwala w dowolnym momencie rozpocząć odtwarzanie wybranego programu od początku.
Informacje o kanałach Możliwość zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat oglądanego kanału, takimi jak: tytuł, czas rozpoczęcia i zakończenia, kategoria wiekowa, rok produkcji, szczegółowy opis oraz czas postępu.
Lista ulubionych kanałów Możliwość utworzenia listy ulubionych kanałów telewizyjnych, aby zawsze mieć blisko siebie to, co się ogląda najczęściej.
Kontrola rodzicielska Na dekoderze kodem PIN chronione są treści dodatkowo płatne oraz te, które mogą być nieodpowiednie dla wybranej grupy wiekowej.
Nagrywanie programów Możliwość nagrania wybranego programu.
YouTube Dostęp do zasobów YT w telewizorze.
Radio TubaFM Dostęp do wybranych stacji radiowych.
Przeglądarka www Możliwość przeglądania stron internetowych w telewizorze.
Zamawianie usług z pilota Dodatkowe usługi w postaci pakietów dodatkowych można zamówić bez wychodzenia z domu. Wystarczy kliknąć w sklep na pilocie i potwierdzić wybraną usługę.
Sterowanie aplikacją mobilną KORPILOT Pełna obsługa dekodera z poziomu smartfona. Wszystko za pośrednictwem aplikacji KORPILOT dostępnej na telefony z systemem Android.
Sterowanie myszką i klawiaturą Możliwość podłączenia myszki i klawiatury.
Jak wygląda pilot do obsługi dekodera? Jak go obsługiwać?2022-09-30T21:16:35+02:00

Czy każdy telewizor odbierze programy w jakości 4k?2022-05-12T00:04:57+02:00

Nie. Tylko telewizor obsługujący format obrazu UHD (4K) jest w stanie wyświetlić obraz w tej jakości.

Czy opłata za usługi Lukman zwalnia mnie z uiszczania opłat za abonament radiowo-telewizyjny?2022-05-12T00:05:10+02:00

Opłaty wynikające z umowy abonenckiej z Lukman nie zwalniają z obowiązku opłaty za abonament radiowo-telewizyjny.

W jakiej technologii działa usługa telefoniczna Lukman?2022-05-12T00:05:29+02:00

Lukman świadczy usługę w technologii transmisji głosu z wykorzystaniem łączy internetowych, tzw. protokół VoIP (Voice over Internet Protocol).

Czy mogę zachować swój dotychczasowy numer telefonu?2022-05-12T00:05:40+02:00

Tak, istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora. Lukman realizuje procedurę przeniesienia w imieniu abonenta, w tym formalności dotyczące rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usługi.

Ile zapłacę za przeniesienie dotychczasowego numeru do sieci Lukman?2022-05-12T00:05:49+02:00

Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne.

Czy mogę wybrać swój nowy numer w sieci Lukman?2022-05-12T00:06:00+02:00

Tak. Lukman może przedstawić klientowi do wyboru 3 numery telefonu. Usługa ta jest płatna zgodnie z cennikiem.

Czy mogę przenieść numer komórkowy do sieci Lukman?2022-05-12T00:06:11+02:00

Nie, numery telefonów komórkowych mogą być przenoszone tylko w ramach sieci mobilnej, natomiast numery stacjonarne tylko w sieci stacjonarnej.

Jaki aparat telefoniczny jest niezbędny do korzystania z usług telefonicznych Lukman?2022-05-12T00:06:20+02:00

Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą telefonu IP lub tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP.

Jak wygląda oferta na usługi telefoniczne?2022-05-12T00:06:33+02:00

W ofercie mamy 3 plany taryfowe, które klient może wybrać w zależności od częstotliwości korzystania z telefonu.

Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia pakietu usług Lukman?2022-05-12T00:06:49+02:00

Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Jak złożyć zamówienie na podłączenie usług Lukman?2022-05-12T00:07:02+02:00

Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Czy opłaca się wybrać pakiet usług w Lukman?2022-05-12T00:07:24+02:00

Zdecydowanie tak. Takie usługi są w znacznie bardziej korzystnej cenie niż te kupowane oddzielnie.

Jakie najczęściej usługi są sprzedawane w pakiecie?2022-05-12T00:07:36+02:00

Największą popularnością cieszą się pakiety złożone z usług dostępu do Internetu i telewizji Lukman 4K.

Czy mogę zamówić inną paczkę usług niż ta prezentowana na stronie?2022-05-12T00:07:49+02:00

Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt z naszą infolinią 25 785 55 55, nasi konsultanci przygotują ofertę.

Czy wszystkie usługi zakupione w Lukman będą naliczone na jednej fakturze?2022-06-28T10:33:10+02:00

Wszystkie usługi są ujmowane na jednej fakturze. Jedynie w przypadku zamówienia usług telefonicznych może się zdarzyć, że część usług zostanie zafakturowana na odrębnym dokumencie.

Czy uruchomienie usług w pakiecie nastąpi w tym samym terminie?2022-05-12T00:08:14+02:00

Tak. Podczas jednej instalacji uruchomione zostaną wszystkie usługi. Jeśli klient wybierze usługę telefoniczną z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora, to może się zdarzyć, że zostanie ona uruchomiona w innym terminie.

Odpowiedzi
na najczęściej
zadawane pytania.

Jakie dokumenty potrzebne są do podpisania umowy?2022-05-11T23:58:19+02:00

Do podpisania umowy niezbędne jest okazanie dowodu tożsamości. Lukman może również poprosić klienta o okazanie tytułu prawnego do lokalu, w którym mają być świadczone usługi (np. przydział lokalu, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu itp.).

Czy mogę przepisać usługę na kogoś innego?2022-05-11T23:58:29+02:00

Tak, istnieje możliwość cesji usług. W tym celu dotychczasowy abonent oraz osoba, na którą będzie dokonana cesja, powinni udać się do Biura Obsługi Klienta w celu dokonania formalności z tym związanych.

Czy mogę przenieść swoje usługi?2022-05-11T23:58:41+02:00

Tak, jeśli w nowej lokalizacji istnieje możliwość podłączenia usług. Zlecenie przeniesienia usług można zgłosić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55 lub odwiedzając Biuro Obsługi Klienta. Każdorazowo Lukman potwierdza techniczną możliwość podłączenia usług w nowej lokalizacji.

Jak mogę sprawdzić możliwość podłączenia pod nowym adresem?2022-05-11T23:58:54+02:00

Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Kto jest właścicielem sprzętu (urządzenia dostępowego), na którym jest uruchomiona usługa?2022-06-01T20:41:17+02:00

Sprzęt użyty do świadczenia usługi jest własnością firmy LUKMAN. Jest udostępniany na czas trwania umowy i po jej zakończeniu należy go zwrócić do operatora.

Czy mogę zawiesić świadczenie usług?2022-05-11T23:59:13+02:00

Tak. Klient może dokonać zawieszenia usług na 3 okresy rozliczeniowe. Wtedy pobierana jest od niego miesięczna opłata za zawieszenie usług, zgodnie z cennikiem.

Co dzieje się z urządzeniem dostępowym w momencie zawieszenia umowy?2022-05-11T23:59:23+02:00

Zazwyczaj sprzęt pozostaje u klienta, tylko usługa jest nieaktywna i nie można z jej korzystać.

W jaki sposób mogę sprawdzić wysokość opłat i jakie jest saldo na koncie abonenckim?2022-05-11T23:59:34+02:00

Dane te są dostępne po zalogowaniu do Panelu klienta na stronie internetowej Lukman.

Co mam zrobić ze sprzętem po zakończeniu umowy?2022-05-11T23:59:46+02:00

Sprzęt należy zwrócić w terminie 14 dni od momentu zakończenia świadczenia usług do Biura Obsługi Klienta. Zwrotu można dokonać pocztowo na adres Biura Obsługi Klienta lub osobiście dostarczyć do BOK.

Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia Internetu Lukman?2022-05-12T00:00:02+02:00

Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Jak złożyć zamówienie na podłączenie usługi Internetu?2022-05-12T00:00:14+02:00

Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Czy mogę zwiększyć upload (wysyłanie danych) w swojej usłudze?2022-05-12T00:00:25+02:00

Tak. Jeśli klient nie korzysta z symetrycznego łącza, to może zamówić usługę zwiększenia uploadu, która płatna jest zgodnie z cennikiem.

Czy usługa dostępu do Internetu Lukman posiada limity?2022-05-12T00:00:37+02:00

Nie. Usługi Lukman nie posiadają limitu transferu danych.

Czy mogę uzyskać publiczny adres IP?2022-05-12T00:00:51+02:00

W podstawowej ofercie przydzielamy klientowi dynamiczny adres. To w zupełności wystarcza do korzystania z większości usług sieci Internet. Zawierając umowę lub później w trakcie jej trwania można zgłosić chęć zamówienia publicznego adresu IP. Usługa ta jest dodatkowo płatna miesięcznie zgodnie z cennikiem.

Czy mogę przenieść przyznany publiczny adres IP do innej sieci?2022-05-12T00:01:05+02:00

Nie ma możliwości przeniesienia adresu IP przyznanego przez Lukman do innego dostawcy.

Czy mogę zmienić hasło do routera WIFI?2022-05-12T00:01:16+02:00

Hasło można zmienić tylko w wyjątkowych przypadkach za pośrednictwem naszej infolinii – 25 785 55 55.

Co można zrobić, jeżeli wystąpił brak dostępu do sieci?2022-06-01T20:44:13+02:00

W przypadku połączenia przez urządzenie dostępowe, w razie niedziałania Internetu, prosimy wykonać najpierw restart prądowy (odłączyć urządzenie na chwilę od prądu, ponownie podłączyć, poczekać 3 minuty i uruchomić ponownie komputer). Jeżeli to nie pomoże, trzeba zadzwonić na infolinię (25) 785 55 55 i zrobić zgłoszenie.

Jakie urządzenia należy odłączyć podczas wyładowań atmosferycznych?2022-05-12T00:01:39+02:00

W czasie burzy prosimy o odłączenie urządzeń dostępowych od sieci elektrycznej oraz odłączenie kabla LAN od komputera, w celu uniknięcia uszkodzenia karty sieciowej.

W jaki sposób mogę dokonać pomiaru jakości dostępu do Internetu?2022-05-12T00:01:48+02:00

Można to zrobić rejestrując się na stronie pro.speedtest.pl. Następnie trzeba zalogować się na utworzone konto oraz pobrać i zainstalować jedną z aplikacji do pomiaru jakości dostępu do Internetu.

Czym wyróżnia się usługa Lukman 4K?2022-05-12T00:02:06+02:00

Z nowym multimedialnym dekoderem w usłudze Lukman 4K, nasi abonenci mogą oglądać programy telewizyjne w standardzie 4K, czyli Ultra High Definition.

Czym jest 4k?2022-05-12T00:02:17+02:00

4K – wysokiej jakości standard rozdzielczości obrazu. Nazwa pochodzi od 4 tysięcy pikseli umieszczonych w pozycji horyzontalnej. To oznacza, że obraz w jakości 4K powstaje na czterokrotnie większej liczbie pikseli w porównaniu do powszechnie używanej rozdzielczości Full HD oraz dziewięciokrotnie większej niż w przypadku High-Definition.

Czy mogę zamówić więcej niż jedną usługę telewizyjną do domu?2022-05-12T00:02:31+02:00

Tak, oferujemy usługę multiroom, dzięki której można mieć dostęp do tego samego pakietu kanałów na więcej niż jednym telewizorze. W usłudze multiroom urządzenia pracują niezależnie i klient ma pełną dowolność wyboru tego, co ogląda – mogą to być te same lub różne programy.

Jakie usługi dodatkowe są dostępne w usłudze Lukman 4K?2022-06-02T21:13:37+02:00
Interaktywne menu Możliwość przeglądania menu i jego funkcji w trakcie oglądania telewizji.
Przewodnik po kanałach EPG Wyświetlenie programu telewizyjnego w podziale na kanały.
Przewijarka Możliwość dostępu do wybranych programów do trzech dni wstecz.
Funkcja odtwórz Pozwala w dowolnym momencie rozpocząć odtwarzanie wybranego programu od początku.
Informacje o kanałach Możliwość zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat oglądanego kanału, takimi jak: tytuł, czas rozpoczęcia i zakończenia, kategoria wiekowa, rok produkcji, szczegółowy opis oraz czas postępu.
Lista ulubionych kanałów Możliwość utworzenia listy ulubionych kanałów telewizyjnych, aby zawsze mieć blisko siebie to, co się ogląda najczęściej.
Kontrola rodzicielska Na dekoderze kodem PIN chronione są treści dodatkowo płatne oraz te, które mogą być nieodpowiednie dla wybranej grupy wiekowej.
Nagrywanie programów Możliwość nagrania wybranego programu.
YouTube Dostęp do zasobów YT w telewizorze.
Radio TubaFM Dostęp do wybranych stacji radiowych.
Przeglądarka www Możliwość przeglądania stron internetowych w telewizorze.
Zamawianie usług z pilota Dodatkowe usługi w postaci pakietów dodatkowych można zamówić bez wychodzenia z domu. Wystarczy kliknąć w sklep na pilocie i potwierdzić wybraną usługę.
Sterowanie aplikacją mobilną KORPILOT Pełna obsługa dekodera z poziomu smartfona. Wszystko za pośrednictwem aplikacji KORPILOT dostępnej na telefony z systemem Android.
Sterowanie myszką i klawiaturą Możliwość podłączenia myszki i klawiatury.
Jak wygląda pilot do obsługi dekodera? Jak go obsługiwać?2022-09-30T21:16:35+02:00

Czy każdy telewizor odbierze programy w jakości 4k?2022-05-12T00:04:57+02:00

Nie. Tylko telewizor obsługujący format obrazu UHD (4K) jest w stanie wyświetlić obraz w tej jakości.

Czy opłata za usługi Lukman zwalnia mnie z uiszczania opłat za abonament radiowo-telewizyjny?2022-05-12T00:05:10+02:00

Opłaty wynikające z umowy abonenckiej z Lukman nie zwalniają z obowiązku opłaty za abonament radiowo-telewizyjny.

W jakiej technologii działa usługa telefoniczna Lukman?2022-05-12T00:05:29+02:00

Lukman świadczy usługę w technologii transmisji głosu z wykorzystaniem łączy internetowych, tzw. protokół VoIP (Voice over Internet Protocol).

Czy mogę zachować swój dotychczasowy numer telefonu?2022-05-12T00:05:40+02:00

Tak, istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora. Lukman realizuje procedurę przeniesienia w imieniu abonenta, w tym formalności dotyczące rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usługi.

Ile zapłacę za przeniesienie dotychczasowego numeru do sieci Lukman?2022-05-12T00:05:49+02:00

Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne.

Czy mogę wybrać swój nowy numer w sieci Lukman?2022-05-12T00:06:00+02:00

Tak. Lukman może przedstawić klientowi do wyboru 3 numery telefonu. Usługa ta jest płatna zgodnie z cennikiem.

Czy mogę przenieść numer komórkowy do sieci Lukman?2022-05-12T00:06:11+02:00

Nie, numery telefonów komórkowych mogą być przenoszone tylko w ramach sieci mobilnej, natomiast numery stacjonarne tylko w sieci stacjonarnej.

Jaki aparat telefoniczny jest niezbędny do korzystania z usług telefonicznych Lukman?2022-05-12T00:06:20+02:00

Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą telefonu IP lub tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP.

Jak wygląda oferta na usługi telefoniczne?2022-05-12T00:06:33+02:00

W ofercie mamy 3 plany taryfowe, które klient może wybrać w zależności od częstotliwości korzystania z telefonu.

Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia pakietu usług Lukman?2022-05-12T00:06:49+02:00

Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Jak złożyć zamówienie na podłączenie usług Lukman?2022-05-12T00:07:02+02:00

Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.

Czy opłaca się wybrać pakiet usług w Lukman?2022-05-12T00:07:24+02:00

Zdecydowanie tak. Takie usługi są w znacznie bardziej korzystnej cenie niż te kupowane oddzielnie.

Jakie najczęściej usługi są sprzedawane w pakiecie?2022-05-12T00:07:36+02:00

Największą popularnością cieszą się pakiety złożone z usług dostępu do Internetu i telewizji Lukman 4K.

Czy mogę zamówić inną paczkę usług niż ta prezentowana na stronie?2022-05-12T00:07:49+02:00

Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt z naszą infolinią 25 785 55 55, nasi konsultanci przygotują ofertę.

Czy wszystkie usługi zakupione w Lukman będą naliczone na jednej fakturze?2022-06-28T10:33:10+02:00

Wszystkie usługi są ujmowane na jednej fakturze. Jedynie w przypadku zamówienia usług telefonicznych może się zdarzyć, że część usług zostanie zafakturowana na odrębnym dokumencie.

Czy uruchomienie usług w pakiecie nastąpi w tym samym terminie?2022-05-12T00:08:14+02:00

Tak. Podczas jednej instalacji uruchomione zostaną wszystkie usługi. Jeśli klient wybierze usługę telefoniczną z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora, to może się zdarzyć, że zostanie ona uruchomiona w innym terminie.

Pliki do pobrania

Potrzebujesz więcej informacji o świadczonych usługach?
Zapoznaj się z dokumentami.

Więcej

Pliki do pobrania

Potrzebujesz więcej informacji o świadczonych usługach?
Zapoznaj się z dokumentami.

Więcej

Panel Klienta

Tu dowiesz się więcej o swoim rachunku i dokonanych płatnościach.

Logowanie

Panel Klienta

Tu dowiesz się więcej o swoim rachunku i dokonanych płatnościach.

Logowanie

Zadaj nam pytanie

info@lukman.pl

Chat z konsultantem

Formularz kontaktowy

*Pole wymagane

BOK Łuków
ul. Międzyrzecka 30
21-400 Łuków
pon-pt: 9:00-17:00

BOK Warszawa
ul. Leszno 14
01-192 Warszawa
pon-pt: 9:00-16:00

Telefoniczny kontakt
z naszą infolinią

Automatyczna infolinia czynna całą dobę.


+48 25 785 55 55

Nasi konsultanci są dostępni:
od poniedziałku do piątku 9:00 – 18:00
(w dni robocze)

Telefoniczny kontakt
z naszą infolinią

Automatyczna infolinia czynna całą dobę.
+48 25 785 55 55

Nasi konsultanci są dostępni:
od poniedziałku do piątku 9:00 – 18:00
(w dni robocze)

Komunikaty

  • Otwarte okno Lukman TV

Otwarte okno dla całej rodziny w Lukman TV

11/01/2023|

W dniach 14 - 29 stycznia wszystkim abonentom usługi telewizji Lukman TV udostępniamy otwarte okno pod hasłem "Otwarte okno dla całej rodziny"obejmujące następujące kanały: Pakiet Filmbox: FilmBox Premium, FilmBox Family, FilmBox Action, FilmBox Extra, [...]

Lukman Multimedia Sp. z o.o.
ul. Leszno 14
01-192 Warszawa

KRS: 0000342749
NIP: 8252134129
REGON: 060530228
BDO: 000254456

Kapitał zakładowy 2 950 000 zł

BOK Łuków
ul. Międzyrzecka 30
21-400 Łuków
pon-pt: 9:00-17:00
info@lukman.pl

BOK Warszawa
ul. Leszno 14
01-192 Warszawa
pon-pt: 9:00-16:00
info@lukman.pl

© Copyright 2022 by Lukman Multimedia Sp. z o.o.

Punkty obsługi

BOK Łuków
ul. Międzyrzecka 30,
21-400 Łuków
od pon-pt: 9:00-17:00
info@lukman.pl

BOK Warszawa
ul. Leszno 14,
01-192 Warszawa
od pon-pt: 9:00-16:00
info@lukman.pl

Lukman Multimedia Sp. z o.o.
ul. Leszno 14
01-192 Warszawa

KRS: 0000342749
NIP: 8252134129
REGON: 060530228
BDO: 000254456

Kapitał zakładowy 2 950 000 zł

© Copyright 2022 by Lukman Multimedia Sp. z o.o.

Przejdź do góry