Aktualności
Oferta usług w sieci POPC
Informacja o zmianie Regulaminu
INFORMACJA NA TEMAT ZMIANY REGULAMINÓW
19.11.2020 r.
Szanowni Abonenci,
W związku ze zmianą ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2018 poz. 1954), Lukamn Multimedia sp. z o.o. informuje, iż zmianie ulegną następujące Regulaminy:
- Regulamin usług świadczonych przez Lukman Multimedia – zmiany zachodzą w § 13 ust. 2, § 16 ust. 3 i 4,
- Regulamin usług internetowych– zmiany zachodzą w § 2 ust. 22, § 3 ust. 6, § 5 ust. 5, § 6. ust. 7, § 12 ust. 2,
- Regulamin usług telewizyjnych Lukman TV – zmiany zachodzą w § 2 ust. 25, § 12 ust. 2, § 17 ust. 3,4,
- Regulamin usług telewizyjnych Lukman 4K – zmiany zachodzą w § 2 ust. 26, § 12 ust. 2, § 15 ust. 3,4,
- Regulamin usług VoIP – zmiany zachodzą w § 2 ust. 21, § 3 ust. 5, § 5 ust. 8, § 14 ust. 5, § 15 ust. 3,3a, 6, § 16 ust. 6.
Regulaminy dostępne sąw zakładce Regulaminy (kliknij)
Zmiany obowiązują od dnia 21 grudnia 2020 r.
Informujemy jednocześnie iż zmiany powyższe podyktowane są wyłącznie zmianą obowiązujących przepisów. W związku ze zmianą regulaminu każdemu abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy w trybie jednomiesięcznego wypowiedzenia, jednak skorzystanie z tego prawa w tym przypadku, spowoduje konieczność zwrotu ulgi przyznanej na zasadach promocji podczas podpisywania umowy, o której mowa w art. 57 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego.
Dział Obsługi Klienta
Otwarte okno dla abonentów Lukman TV
Przez cały październik nasi abonenci Lukman TV mogą, bez względu na wykupiony pakiet, oglądać 13 kanałów:
- Polsat DOKU
- Polsat FILM
- Polsat PLAY
- Polsat NEWS
- Polsat GAMES
- Polsat SPORT
- Polsat SPORT EXTRA
- Polsat SPORT NEWS
- Polsat SPORT FIGHT
- 13 Ulica
- Crime Investigatation Polsat
- Motowizja
- Active Family.
Bezpieczeństwo usług świadczonych przez Lukman
Dotarły do nas sygnały, że macie obawy o stosowaną przez Lukman technologię świadczenia usług. Wszelkie skojarzenia naszych usług z 5G są niepoprawne, gdyż to standard sieci komórkowej. Nie stosujemy tego standardu. Lukman używa technologii bezprzewodowej wykorzystując pasmo częstotliwości 2,4 GHz oraz 5 GHz.
(To nie to samo: 5Ghz ≠ 5G).
Większość urządzeń Wi-Fi działa w zakresie częstotliwości 2,4 lub 5 GHz. Poziom promieniowania elektromagnetycznego emitowanego przez te urządzenia dla przebywających w pobliżu ludzi jest znacząco niższy niż w przypadku promieniowania, którego doświadczamy, kiedy rozmawiamy przez telefon komórkowy. Co istotne systemy Wi-Fi emitują bardzo niskie promieniowanie względem obowiązujących norm w Polsce.
Zatem nie musicie się obawiać negatywnych skutków stosowanych przez nas technologii.
Więcej informacji możecie znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/5g/przeczytaj-nie-twoj-router-wi-fi-nie-ma-5g
INFORMACJA W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM
INFORMACJA!!!
W ZWIĄZKU ZE STANEM EPIDEMII KORONOWIRUSA, W TROSCE O ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO NASZYCH KLIENTÓW, WPROWADZONE ZOSTAŁY OGRANICZENIA W BEZPOŚREDNICH KONTAKTACH KLIENTÓW W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA W LUKMAN MULTIMEDIA.
W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ZACHĘCAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO:
Biuro Obsługi Klienta i Wsparcie Techniczne 25 785 55 55 od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, sobota w godz. 9-16
OBSŁUGA BEZPOŚREDNIA TYLKO W SPRAWACH PILNYCH - INNE MNIEJ WAŻNE SPRAWY PROSZĘ ZAŁATWIAĆ TELEFONICZNIE
Każda osoba odwiedzająca Biuro Obsługi Klienta proszona jest o noszenie maseczki, dezynfekcję rąk oraz zachowanie dystansu od innych osób.
Biuro Obsługi Klienta przy Międzyrzeckiej 30, 21-400 Łuków czynne jest od poniedziałku do piątku godz. 9:00-17:00
Biuro Obsługi Klienta przy Leszno 14, 01-192 Warszawa czynne jest od poniedziałku do piątku godz. 9:00-16:00
Płatności za usługi prosimy dokonywać przez bankowość elektroniczną.
Strona 1 z 3