O LUKMAN
LUKMAN Multimedia jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do Internetu, cyfrowej telewizji, telefonii cyfrowej oraz innych usług telekomunikacyjnych. Firma działa na terenie województw mazowieckiego i lubelskiego i obsługuje kilkanaście tys. gospodarstw domowych i blisko tysiąca firm.
Historia
Historycznie firma pochodzi z Łukowa stąd nazwa która powstawała od połączenia skrótu LUK i angielskiego słowa MAN (ang. Metropolitan Area Network). Pierwotnie firma skupiała się na dostarczaniu usług odbiorcom prywatnym w Łukowie i okolicach. Od 2009 roku LUKMAN otworzył swój oddział w Warszawie i rozpoczął silną ekspansję na rynku usług biznesowych zdobywając wielu znanych klientów, wśród których jest wielu największych operatorów telekomunikacyjnych i instytucji publicznych.
Sieć LUKMAN
LUKMAN Multimedia posiada własne sieci światłowodowe w następujących miastach: Warszawa, Łuków, Mińsk Mazowiecki, Radzyń Podlaski, Międzyrzec Podlaski a ponadto w Siedlcach i Garwolinie. Sieć radiowa LUKMAN składa się z tysięcy nadajników telekomunikacyjnych oraz 300 stalowych masztów kratownicowych znajdujących się na wschodnim Mazowszu i północnej Lubelszczyźnie.
Oferta
Oferta LUKMAN obejmuje:
Usługi dla odbiorców indywidualnych:
- szerokopasmowy dostęp do Internetu w technologii światłowodowej oraz radiowej,
- telewizję w technologii cyfrowej oraz analogowej
- telefonię cyfrową
Usługi dla odbiorców biznesowych i instytucjonalnych
- dostęp do Internetu w standardzie operatorskim
- usługi transmisji danych
- kolokację urządzeń klienta
- dzierżawę powierzchni antenowej
- budowę sieci teleinformatycznych na zamówienie w technologii światłowodowej oraz radiowej
- kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne
- usługi telefonii
- zarządzanie i serwis centralek telefonicznych
- budowę i sprzedaż masztów telekomunikacyjnych oraz kanalizacji teletechnicznej
Jakość LUKMAN
Od początku istnienia firma dokłada wielu starań w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług. Podstawowymi narzędziami do zapewnienia najwyższej jakości usług jest:
- Sieć biur obsługi technicznej HELPDESK do obsługi klientów indywidualnych
- Dział NOC (ang. Network Operator Center) do obsługi klientów biznesowych czynny całą dobę 365 dni w roku – obsługa w języku polskim i angielskim
- Telefoniczne ankiety ewaluacyjne skierowane do klientów indywidualnych w celu kontroli jakości obsługi
- Audyty zewnętrzne
- Ciągła rozbudowa sieci światłowodowej oraz wymiana technologii.