Czy uruchomienie usług w pakiecie nastąpi w tym samym terminie?
Tak. Podczas jednej instalacji uruchomione zostaną wszystkie usługi. Jeśli klient wybierze usługę telefoniczną z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora, to może się zdarzyć, że zostanie ona uruchomiona w innym terminie.
Czy wszystkie usługi zakupione w Lukman będą naliczone na jednej fakturze?
Wszystkie usługi są ujmowane na jednej fakturze. Jedynie w przypadku zamówienia usług telefonicznych może się zdarzyć, że część usług zostanie zafakturowana na odrębnym dokumencie.
Czy mogę zamówić inną paczkę usług niż ta prezentowana na stronie?
Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt z naszą infolinią 25 785 55 55, nasi konsultanci przygotują ofertę.
Jakie najczęściej usługi są sprzedawane w pakiecie?
Największą popularnością cieszą się pakiety złożone z usług dostępu do Internetu i telewizji Lukman 4K.
Czy opłaca się wybrać pakiet usług w Lukman?
Zdecydowanie tak. Takie usługi są w znacznie bardziej korzystnej cenie niż te kupowane oddzielnie.
Jak złożyć zamówienie na podłączenie usług Lukman?
Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia pakietu usług Lukman?
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.