fbpx
Panel Klienta
Strona główna » 2. Internet

Co można zrobić, jeżeli wystąpił brak dostępu do sieci?

W przypadku połączenia przez urządzenie dostępowe, w razie niedziałania Internetu, prosimy wykonać najpierw restart prądowy (odłączyć urządzenie na chwilę od prądu, ponownie podłączyć, poczekać 3 minuty i uruchomić ponownie komputer). Jeżeli to nie pomoże, trzeba zadzwonić na infolinię (25) 785 55 55 i zrobić zgłoszenie.

12/05/2022|

Czy mogę uzyskać publiczny adres IP?

W podstawowej ofercie przydzielamy klientowi dynamiczny adres. To w zupełności wystarcza do korzystania z większości usług sieci Internet. Zawierając umowę lub później w trakcie jej trwania można zgłosić chęć zamówienia publicznego adresu IP. Usługa ta jest dodatkowo płatna miesięcznie zgodnie z cennikiem.

12/05/2022|
Przejdź do góry