W jaki sposób mogę dokonać pomiaru jakości dostępu do Internetu?
Można to zrobić rejestrując się na stronie pro.speedtest.pl. Następnie trzeba zalogować się na utworzone konto oraz pobrać i zainstalować jedną z aplikacji do pomiaru jakości dostępu do Internetu.
Jakie urządzenia należy odłączyć podczas wyładowań atmosferycznych?
W czasie burzy prosimy o odłączenie urządzeń dostępowych od sieci elektrycznej oraz odłączenie kabla LAN od komputera, w celu uniknięcia uszkodzenia karty sieciowej.
Co można zrobić, jeżeli wystąpił brak dostępu do sieci?
W przypadku połączenia przez urządzenie dostępowe, w razie niedziałania Internetu, prosimy wykonać najpierw restart prądowy (odłączyć urządzenie na chwilę od prądu, ponownie podłączyć, poczekać 3 minuty i uruchomić ponownie komputer). Jeżeli to nie pomoże, trzeba zadzwonić na infolinię (25) 785 55 55 i zrobić zgłoszenie.
Czy mogę zmienić hasło do routera WIFI?
Hasło można zmienić tylko w wyjątkowych przypadkach za pośrednictwem naszej infolinii - 25 785 55 55.
Czy mogę przenieść przyznany publiczny adres IP do innej sieci?
Nie ma możliwości przeniesienia adresu IP przyznanego przez Lukman do innego dostawcy.
Czy mogę uzyskać publiczny adres IP?
W podstawowej ofercie przydzielamy klientowi dynamiczny adres. To w zupełności wystarcza do korzystania z większości usług sieci Internet. Zawierając umowę lub później w trakcie jej trwania można zgłosić chęć zamówienia publicznego adresu IP. Usługa ta jest dodatkowo płatna miesięcznie zgodnie z cennikiem.
Czy usługa dostępu do Internetu Lukman posiada limity?
Nie. Usługi Lukman nie posiadają limitu transferu danych.
Czy mogę zwiększyć upload (wysyłanie danych) w swojej usłudze?
Tak. Jeśli klient nie korzysta z symetrycznego łącza, to może zamówić usługę zwiększenia uploadu, która płatna jest zgodnie z cennikiem.
Jak złożyć zamówienie na podłączenie usługi Internetu?
Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia Internetu Lukman?
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.