Czy opłaca się wybrać pakiet usług w Lukman?
Zdecydowanie tak. Takie usługi są w znacznie bardziej korzystnej cenie niż te kupowane oddzielnie.
Jak złożyć zamówienie na podłączenie usług Lukman?
Najprościej złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, wybierając zakres usług i wypełniając formularz kontaktowy. Usługi można również zamówić kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia pakietu usług Lukman?
Dostępność usług można sprawdzić na stronie internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią 25 785 55 55.
Jak wygląda oferta na usługi telefoniczne?
W ofercie mamy 3 plany taryfowe, które klient może wybrać w zależności od częstotliwości korzystania z telefonu.
Jaki aparat telefoniczny jest niezbędny do korzystania z usług telefonicznych Lukman?
Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą telefonu IP lub tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP.
Czy mogę przenieść numer komórkowy do sieci Lukman?
Nie, numery telefonów komórkowych mogą być przenoszone tylko w ramach sieci mobilnej, natomiast numery stacjonarne tylko w sieci stacjonarnej.
Czy mogę wybrać swój nowy numer w sieci Lukman?
Tak. Lukman może przedstawić klientowi do wyboru 3 numery telefonu. Usługa ta jest płatna zgodnie z cennikiem.
Ile zapłacę za przeniesienie dotychczasowego numeru do sieci Lukman?
Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne.
Czy mogę zachować swój dotychczasowy numer telefonu?
Tak, istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora. Lukman realizuje procedurę przeniesienia w imieniu abonenta, w tym formalności dotyczące rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usługi.
W jakiej technologii działa usługa telefoniczna Lukman?
Lukman świadczy usługę w technologii transmisji głosu z wykorzystaniem łączy internetowych, tzw. protokół VoIP (Voice over Internet Protocol).